loading...
دانلود همه چیز!
پوریا بازدید : 205 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

آموزش کار با سیستم عامل آی او اس ۶ – iOS 6 Workshop

منبع در آن بالا ذکر شده

سیستم عامل آی او اس یا همان iOS سیستم عامل شرکت apple می باشد که تنها برروی محصولات این شرکت از جمله : iPad Touch، iPhone , Tablet iPad نصب می باشد. در این ویدیوهای آموزشی محصول شرکت video2brain ، مربی کهنه کار و کارشناس اپل ، Joseph Linaschke شما را با قابلیت های جدید iOS 6 آشنا می کند تا بتوانید از تمام قابلیت های این سیستم عامل استفاده کنید . شما با همه چیز نظیر تایپ کردن با صفحه کلید ، استفاده از برنامه های کاربردی همچون FaceTime ، دوربین ، ویرایش فیلم ها و سایر ترفندهای iOS6 آشنا شوید . زبان این فیلم ها انگلیسی می باشد .

 

 iOS 6 Workshop آموزش کار با سیستم عامل آی او اس 6   iOS 6 Workshop

 

 

caution آموزش کار با سیستم عامل آی او اس 6   iOS 6 Workshop توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download آموزش کار با سیستم عامل آی او اس 6   iOS 6 Workshop دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload   Direct Link

پوریا بازدید : 78 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

    دانلود دوبله فارسی انیمیشن برآب رفته Flushed Away 2006

     

    Flushed Away (2006) HDTV 720p Mkv

    |دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

    |انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

     

    bia2d-l.rozblog.com

     

    نام انیمیشن: Flushed Away – برآب رفته

    ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

    سال انتشار: ۲۰۰۶

    مدت زمان: ۸۴ دقیقه

    حجم: ۶۰۰ مگابایت

    کیفیت: HDTV 720p

    دوبله فارسی

    خلاصه داستان : رودی یک موش خوشتیپ و دست‌پاچلفتی است که زمانی که می‌خواهد از دوست خپل و مزاحمش خلاص شود، در توالت می‌افتد و دوستش سیفون را روی او می‌کشد.او وارد فاضلاب می‌شود و متوجه می‌شود افسانه شهر موش‌ها واقعیت دارد و شهری مانند شهر انسان‌ها در فاضلاب بنا شده و موش‌ها مانند انسان‌ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند…

     

     

    caution دانلود دوبله فارسی انیمیشن برآب رفته Flushed Away 2006 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

     

     

    پوریا بازدید : 156 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

    دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

    لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

     

    Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

    |کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

    |کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

    |آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

     

    bia2d-l

     

     

    read دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه bia2d-l زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

     

     

    سیستم مورد نیاز بازی :

    OSWindows Vista SP2 or Windows 7

    CPU : Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz

    RAM: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS

    Hard Disk Space: 20 GB of free space

    Video CardNvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MBs

    DirectX®: DirectX 9.0

     

    تصاویر محیط بازی :

     

    blackopsii 02 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 01 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

    blackopsii 04 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 03 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

    blackopsii 06 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 05 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

     

      مشکلات رایج:

    ۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

    ۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

    ۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

     

    caution دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

     

    caution دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC توجه: دوستانی که در اجرای بازی مشکل دارند روش زیر را امتحان کنند
    تاریخ کامپیوتر را به ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲ تغییربدهید.
    ساعت را به +۸٫۰۰ تغییر بدهید.
    بازی را  نصب کنید.
    جدید ترین کرک یعنی. Crack Fix را دانلود کرده و در محل نصب بازی کپی کنید 
    سپس نرم افزار استیم را دانلود کرده  و نصب کنید.پس از نصب نرم افزار یک اکانت در آن ایجاد کرده و سپس درون اکانت لاگین شوید.
    بازی را اجرا کنید.
    دقت داشته باشید که در هنگام مراحل نصب نرم افزار استیم باید به اینترنت متصل باشید.

     

     

    download دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC دانلود در ادامه ی مطلب

    پوریا بازدید : 121 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

    بازی Far Cry 3 + Update 1.04 برای PC

    soft98Far Cry 3 یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی هایی دارد که تا آخر سال 2012 راهی بازار می شوند. حتی Far Cry 3 را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. این بازی نه تنها بهتر از نسخه دوم به نظر می رسد، بلکه یاد آن را کلاً از بین می برد. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. حالت Open-World و Sandbox بازی باعث شده که هر کدام از مراحل آن را به شکل ها و روش های مختلف به پایان رساند. در واقع، برای اینکه شما لذت بیشتری ببرید، بازی راه های بی شماری را پیش روی شما قرار می دهد که می تواند برای هر بازیکن به یک شکل باشند. 

    نام بازی: Far Cry 3
    پلتفورم : PC
    ژانر: First-Person Shooter
    زبان: English
    فرمت ایمیج: ISO
    ناشر: Ubisoft
    حمایت توسط : Ubisoft Montreal
    درجه بندی سنی : +18
     

    ----------------------------------------------
    Multiplayer & Co-op:
    ----------------------------------------------

    - Fixed bug where players could become invisible
    - Fixed bug where weapons could disappear after completing objectives in Co-op
    - Improved and fixed several issues with host migration
    - Fixed bug that could display a profile restriction message when trying to join a lobby
    - Fixed bug where users could get stuck in 3rd person view within Custom games
    - Fixed bug where clients could remain on black screen if host left the game
    - Fixed bug where Psych gas could get dropped in the wrong place
    - Fixed bug where Psych gas could affect players outside of the deployment area
    - Fixed bug where users could get stuck when killed by poison gas


    ----------------------------------------------
    Map Editor:
    ----------------------------------------------

    - Added information for Player Map playlists
    - Fixed bug where User-made maps would not download properly in lobbies
    - Fixed bug that made the user get stuck when igniting Firestorm nodes on certain maps


    ----------------------------------------------
    Single Player:
    ----------------------------------------------

    - Fixed issue when accessing the camera and when throwing rocks
    - Fixed issue with accessing weapons. The user weapon inventory will be restored as soon as entering inside a safe house or when fast travelling
    - Users that have missed the Relic located in Dr. Earnhardt cave will have the relic recover.
    - Fixed the bug with the weapon models staying on screen
    - The objective is now properly updated during "Kicking The Hornet’s Nest” mission
    - New options to hide the HUD are now available in the option menu
    - Fixed the issue when the user became invincible after failing the "Black Gold” mission numerous times
    - Fixed game crashes that occurred when the user reconnects to Ubisoft servers using an account that has unlocked any MP item
    - Fixed the issue where Sam was no longer in the jeep's turret, after placing two bombs and being killed several times in the "Black Gold”' mission 

    توضیحات :

    • این بازی تا حد امکان توسط گروه Blackbox فشرده شده است.
    • این بازی کرک شده گروه Reloaded است.
    • این بازی فقط شامل زبان انگلیسی هست و سایر زبان ها حذف شده است.
    • تنها کیفیت دموهای بازی کاهش پیدا کرده.
    • فایل iso رو با استفاده از نرم افزار ساخت درایو مجازی Mount و نصب کنید.
    • هنگام نصب آنتی ویروس رو غیر فعال کنید.
    • برای نصب نرم افزار DirectX به پوشه Redist مراجعه کنید و فایل رو نصب کنید
    • در صورت ارور فایل های dll به پوشه Redist مراجعه کنید و فایل vcredist_x86.exe رو نصب کنید
    • در صورت ارور فایل های dll نرم افزار Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable رو نصب کنید
    • فایلهای فشرده تست شده و سالم هستند.
     
    پوریا بازدید : 4686 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (1)

    bia2d-l

    Open Season (2006) BDRip 720p Mkv

    |دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

    |انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

     

     

     

    نام انیمیشن: Open Season – فصل شکار

    ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

    سال انتشار: ۲۰۰۳

    مدت زمان: ۸۰ دقیقه

    حجم: ۶۰۰ مگابایت

    کیفیت: BDRip 720p

    دوبله فارسی

    خلاصه داستان: داستان درباره یک خرس قهوه‌ای به نام بوگ است که اهلی شده و برای یک محیط بان کار می‌کند او با یک گوزن به نام الیوت آشنا شده و همین گوزن زندگی متمدن او را به هم می ریزد طوری که محیطبان مجبور می‌شود هر دوی آنها را به جنگل بازگرداند و آنها در تلاشی کورکورانه هستند تا از این جنگل فرار کرده و به شهر بازگدند در این میان یک شکارچی به دنبال آنهاست اما آنها با نقشه و با کمک یکدیگر تمام شکارچیان فراری می‌دهند اما به جنگل عادت کرده و دیگر به شهر باز نمی‌گردند.

     

     

    caution دانلود دوبله فارسی انیمیشن فصل شکار Open Season 2006 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

     

    password دانلود دوبله فارسی انیمیشن فصل شکار Open Season 2006 پسورد فایل: www.bia2d-l.rozblog.com

    download دانلود دوبله فارسی انیمیشن فصل شکار Open Season 2006لینک های دانلود :   Multiupload   Direct Link

    پوریا بازدید : 103 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

    آموزش جیلبریک iOS 6 به کمک نرم افزار RedSnow برای دستگاههای A4

     

    دانلود-آموزش همراه باعکس در ادامه ی مطلب...bia2d-l  

    آموزش جیلبریک iOS 6 به کمک نرم افزار RedSnow برای دستگاههای A4

    آموزش جیلبریک iOS 6 به کمک نرم افزار RedSnow برای دستگاههای A4

    تعداد صفحات : 5

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    xcv
    gfg
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 758
  • بازدید کلی : 670,081
  • کدهای اختصاصی

    page rank of foldownload.rzb.ir